Wygląda na to, że sukces abonamentu reklamowego Netflixa zachęcił inne firmy do zaimplementowania tej usługi do swoich ofert.
Tym razem o ten rodzaj usługi chce powiększyć swoje portfolio Amazon. Reklamy mają się pojawić na początku w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Niemczech (początek 2024 roku). Francja, Włochy, Hiszpania, Meksyk i Australia będą kolejnymi krajami na liście Amazon Prime, w późniejszym okresie tego samego roku.
Wygląda na to, że abonament reklamowy to dobry interes
Opcja Prime Video bez reklam będzie nadal dostępna za dodatkowe 2,99 USD (około 13 PLN) miesięcznie w USA. Nie wiadomo jednak jak ta cena ma się do zakupu rocznego abonamentu. Amazon zamierza wyświetlać mniej reklam w Prime Video niż tradycyjni nadawcy lub rywale operujący w sieci, przy czym cztery minuty na godzinę są punktem odniesienia dla najniższego czasu reklamowego zarejestrowanego na platformie streamingowej.
Prime Video jest najnowszą usługą streamingową oferującą abonament z reklamami na swojej platformie po Disney+, Netflix i Warner Bros. Discovery’s Max. Amazon twierdzi, że możliwość wyświetlania reklam podczas wyboru Prime Video pomogłaby firmie „nadal inwestować w atrakcyjne treści i oferować większą ich ilość przez długi czas”.
Najnowsze Komentarze