Podczas zeszłotygodniowej prezentacji nowej aktualizacji do gry, o nazwie Season of Blood, na targach Gamescom ogłoszono że liczba graczy przekroczyła 12 milionów.
Dyrektor generalny serii, Rod Fergusson, nie bez dumy ogłosił także, że społeczność graczy spędziła wspólnie około 1,3 miliarda godzin w tym niezwykle popularnym hack’n’slashu. Warto zauważyć, że oszacowane liczby sugerują, że średnio każdy gracz poświęcił ponad 100 godzin na rozgrywkę. Choć Blizzard Entertainment i Activision nie udostępniają oficjalnych danych sprzedażowych Diablo IV, to ujawnione przez Fergussona dane pozwalają nam ustalić, że gra cieszy się znacznym zainteresowaniem od czasu swojego debiutu w czerwcu 2023.
Na każdego z 12 mln graczy przypadło ponad 100 godzin rozgrywki
Blizzard Entertainment zapowiedział również, co czeka nas w drugim sezonie gry:
Na rozkaz swojego mrocznego pana, nowo przemieniona armia wygłodniałych wampirów obrała sobie za cel Sanktuarium. Jego złowroga intryga pozostaje owiana tajemnicą, ale pogoń za krwią niewinnych wywołała zamieszanie. Season of Blood wprowadzi nową linię zadań do odkrycia, wampiryczne moce do wykorzystania przeciwko ich twórcom, pięć dodatkowych bossów w grze końcowej z możliwością celowania w określone przedmioty unikatowe lub uber-unikatowe i nie tylko.
Rod Fergusson
Najnowsze Komentarze