Świeżo wypuszczona przez CD Projekt RED aktualizacja czyni z „Cyberpunk 2077” pierwszą grę na rynku, która pełnymi garściami czerpie z technologi NVIDIA DLSS 4.
Od burzliwej i pełnej negatywnych komentarzy premiery, przez dziesiątki łatek drastycznie zmieniających grę w oczach graczy, aż po świetnie przyjęty dodatek „Cyberpunk 2077: Widmo Wolności”. Tytuł naszego rodzimego CD Projekt RED ma za sobą długą drogę, jednak większość fanów komputerowej rozrywki jest zgodna – obecnie mamy tutaj do czynienia z jedną z najlepszych gier RPG w historii. Co więcej korzysta ona z najnowocześniejszych dostępnych na rynku technologii.
Poza wsparciem NVIDIA DLSS 4, łatka naprawia szereg błędów
Świeżo wypuszczony patch o numerze 2.21, poza naprawieniem kilku błędów, wspiera bowiem najnowszą technologię skalowania rozdzielczości, która zawitała na rynku wraz z premierą kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 5000, czyli NVIDIA DLSS 4. Żeby jednak z niej skorzystać będziemy musieli trochę poczekać. Najmocniejsze układy Zielonych – NVIDIA GeForce RTX 5090 i RTX 5080 trafią na rynek 30 stycznia, natomiast słabsze warianty NVIDIA GeForce RTX 5070 i RTX 5070 Ti dopiero w lutym. Nie zmienia to jednak faktu, że „Cyberpunk 2077” jest pierwszą produkcją, która skorzysta z DLSS 4.
Jeśli chodzi o poprawki, pełną ich listę można znaleźć na oficjalnej stronie gry. I chociaż wsparcie dla DLSS 4 jest istotne jedynie dla graczy korzystających z komputerów, to również posiadacze konsol Sony PlayStation 5/5 Pro i Microsoft Xbox Series X/S mają powody do zadowolenia. Łatka naprawia kilka specyficznych dla tych urządzeń błędów, które mimo że mało istotne, to z pewnością mogły powodować irytację.
Najnowsze Komentarze