Nowa wersja technologii generowania klatek od Czerwonych oznacza mniejsze opóźnienia oraz wsparcie większej liczby układów graficznych, gier i trybów.
AMD wprowadziło Fluid Motion Frames 2 (AFMF 2), czyli ulepszoną wersję swojej technologii generowania klatek, zaprojektowaną w celu poprawy płynności rozgrywki i liczby klatek na sekundę. Nowa iteracja wprowadza kilka ulepszeń oraz poprawioną kompatybilność z kartami graficznymi z serii Radeon RX 6000 i RX 7000.
Ucieszą się zwłaszcza posiadacze słabszych kart graficznych
AFMF2 wchodzi w skład testowej wersji sterownika AMD Software: Adrenalin Edition. Najważniejsze zmiany to optymalizacja z użyciem AI, która poprawia płynność generowania klatek za sprawą lepszych algorytmów oraz nowe tryby jak „Wysoki” i „Standardowy” dla dużych rozdzielczości oraz „Wydajność”, zmniejszający narzut i stworzony z myślą o słabszych kartach graficznych oraz układach zintegrowanych (tzw. iGPU).
AMD chwali się znacznym zmniejszeniem opóźnień w generowaniu klatek. Poprawa może sięgać nawet 28% w przypadku gry Cyberpunk 2077. Jednak w Counter-Strike 2 było to już „tylko” 12%. Oprócz tego rozszerzono kompatybilność, dodając obsługę trybu „Pełny ekran bez ramek” dla kart z serii Radeon RX 7000 i RX 700M, dodano obsługę gier na bazie API jak Vulkan i OpenGL oraz pojawiła się interoperacyjność z AMD Radeon Chill.
Najnowsze Komentarze