Znana platforma streamingowa zaprzeczyła plotkom, jakoby ich usługa miała zostać udostępniona do kupienia w pakiecie z innymi serwisami VOD.
Netflix odrzucił pomysł łączenia się z innymi platformami i sprzedaży kilku usług w pakiecie. Powodem ma być fakt, że ich pozycja na rynku jest na tyle mocna, że są niejako „domyślnym„ zakupem dla fanów filmów i seriali. Innego zdania są natomiast bezpośredni konkurenci. Sam szef Warner Bros. Discovery, David Zaslav, uznał takie działania za wręcz kluczowe.
Z Netflixa korzysta już 277 milionów osób na całym świecie

Warto jednak zauważyć, że w niedawnym liście do akcjonariuszy możemy przeczytać, iż serwis w dalszym ciągu będzie stawiał na partnerstwo z producentami oprogramowania i sprzętu RTV, jak telewizory czy rzutniki oraz operatorami telewizji. Taka kooperacja sprawia, że końcowy użytkownik ma łatwiejszy dostęp do usługi poprzez szereg udogodnień, a sam Netflix powiększa swoją bazę klientów – a tych ma być już 277 milionów na całym świecie.
Amerykanie są niezwykle pewni swojej pozycji i jednoznacznie przekreślają szanse na współpracę z Disney+, Hulu czy Max. Powodem ma być fakt, że Netflix jest najczęściej wybieraną platformą przez użytkowników, ze względu na bogatość oferty oraz „doskonałą jakość dostępnych produkcji”. Pakiety składające się z kilku różnych serwisów zapewne przyniosłyby korzyści klientom, dzięki niższej cenie czy dostępowi do znacznie szerszej bazy seriali i filmów. Sam gigant jednak twierdzi, że na tym pomyśle mógłby tylko stracić.
Najnowsze Komentarze