Chociaż lada moment czekają nas premiery nowych procesorów AMD, to amerykanie nie zapominają również o swoim oprogramowaniu.
Czerwoni poinformowali, że technologia skalowania obrazu i generowania klatek AMD FSR 3.1 jest już dostępna w pięciu różnych grach. Mowa o tytułach takich jak Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT, Horizon Forbidden West Complete Edition, Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, Marvel’s Spider-Man Remastered oraz Ratchet & Clank: Rift Apart.
AMD Radeon Anti-Lag 2 trafiło do gry Counter-Strike 2
Zdaniem AMD pozwala to uzyskać nawet 3 razy więcej FPS przy wykorzystaniu kart graficznych Radeon RX 7000. W porównaniu do FSR 3 dostajemy lepszej jakości skalowanie, lepszy algorytm generowania klatek, nowe API do implementacji FSR i inne. Zestaw narzędzi deweloperskich FSR 3.1 zostanie udostępniony w lipcu 2024 na GPUOpen.
Oprócz tego Czerwoni udostępnili nowy pakiet sterownika AMD Software: Adrenalin Edition z oznaczeniem „24.6.1”, który zawiera produkcyjną wersję funkcji AMD Radeon Anti-Lag 2. Funkcja jest ta obsługiwana (i domyślnie włączona) w grze Counter-Strike 2. Jak sama nazwa sugeruje zapewnia ona większą responsywność poprzez obniżenie opóźnień.
Najnowsze Komentarze