Amerykanie uruchamiają narzędzie oparte na sztucznej inteligencji. Celem jest jeszcze lepsze dostosowanie reklam pod konkretnych użytkowników Disney+ i Hulu.
Firma oferuje markom nową formę umieszczania ich treści, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do promowania reklam kontekstowych. Oznacza to, że podczas korzystania z usług giganta, takich jak Disney+ lub Hulu, użytkownik będzie otrzymywać reklamy oparte na scenach z oglądanych produkcji.
Reklamodawcy z pewnością będą zadowoleni
Wszystko ma działać za pomocą narzędzia zwanego „magic words” („magiczne słowa”). Sztuczna inteligencja będzie wykrywać i analizować obrazy, nastroje, treści i produkty reklamowane lub wspominane w bibliotece mediów oferowanych przez dom Myszki Miki.
Metadane te pozwoliłyby markom na dostosowanie tonu i przekazu ich reklam do kontekstu, w jakim są wyświetlane. Omnicom Media Group jest jedną z pierwszych firm, które skorzystają z tej nowej funkcjonalności.
Oznacza to porzucenie szerokich grup demograficznych i zakup konkretnych odbiorców. Te „magiczne słowa” dosłownie będą w stanie połączyć mnie z emocjami konsumenta na poziomie odbiorców. Dla nas to naprawdę zmienia zasady gry
Geoffrey Calabrese, dyrektor inwestycyjny Omnicom Media Group
Bob Iger, dyrektor generalny Walt Disney, podkreślił, że podstawowy plan Disney+ (z reklamami) zgromadził ponad 1000 reklamodawców w pierwszym kwartale 2023 roku. W związku z tym firma zamierza w przyszłości zaspokoić potrzeby jeszcze większej liczby marek.
Najnowsze Komentarze