Opera ogłosiła nową i ciekawą kampanię promocyjną, która ma zwiększyć udział przeglądarki w rynku. Do wygrania jest podróż na Islandię i ponad 40 tys. złotych.
O co dokładnie chodzi? Użytkownicy Opery – ale także innych konkurencyjnych przeglądarek – mogą teraz starać się o wygranie wycieczki dla dwóch osób na samotną islandzką wyspę. A dodatkowo o 10 000 dolarów (ponad 40 000 złotych) za przeglądanie internetu.
Konkurs trwa do 25 lutego 2024 roku
Wybór lokalizacji nie jest przypadkowy. W ramach kampanii Opera promuje jeden z nowszych dodatków do swojego zestawu funkcji, Tab Islands. Umożliwia on grupowanie i zwijanie stron internetowych otwartych na pasku kart w jedną. Funkcja jest przydatna, zwłaszcza dla osób, które chronicznie mają otwarte setki różnych stron.
Kampania opisuje historię mężczyzny – fikcyjnego pracownika Opery – mieszkającego na wyspach Vestmannaeyjar, skupiającego się na przeglądaniu stron i dzieleniu się opiniami z deweloperami. Mężczyzna wyjeżdża na zasłużone wakacje, a zwycięzca konkursu będzie mógł przez tydzień pełnić jego „obowiązki”.
Szczęśliwy zwycięzca otrzyma pieniądze, bilet lotniczy w dwie strony do stolicy Islandii, Reykjaviku, oraz darmowy transport do domu na wyspie Bjarnarey. Jest jeszcze jeden bonus. Bezpłatne siedmiodniowe zakwaterowanie jest przeznaczone dla dwóch osób.
Konkurs zakończy się 25 lutego, a Opera ogłosi zwycięzcę cztery dni później.
Najnowsze Komentarze