Wraz z otwarciem swojego biura w Polsce, marka Baseus planuje podbój Wschodniej Europy i krajów nordyckich swoimi produktami.
Nazwa założonej w 2011 roku marki Baseus wywodzi się od słów „Base on User” – „Oparte na użytkowniku”. Firma tworzy praktyczne i korzystne cenowo urządzenia elektroniki użytkowej w myśl zasady „mniej to więcej”. W ciągu pierwszej dekady działalności produkty firmy trafiły do ponad 300 milionów użytkowników w 100 krajach. W portfolio produktów marki dostępne są ładowarki, sprzęt audio, oświetlenie i urządzenia AGD, akcesoria do smartfonów i wiele innych.
Oficjalne wejście na rynek to między innymi poszerzenie oferty
Nasza marka jest obecna w Polsce już od kilku lat. To dla nas bardzo ważny rynek, a utworzenie oficjalnego oddziału postrzegamy jako rozpoczęcie nowego etapu i kolejny krok na drodze rozwoju w tej części Europy. Będziemy dalej inwestować w badania, ulepszać nasze produkty i stawiać przed sobą kolejne wyzwania, by dostarczać użytkownikom w Polsce nowoczesne technologie
Peter Bi, Baseus Country Manager CEE Team
Baseus oferuje zróżnicowane portfolio produktowe, koncentrując się na trzech głównych scenariuszach użytkowania: w pracy biurowej, w domu i w podróży, by zaspokoić potrzeby różnych użytkowników. Marka produkuje m.in. inteligentne urządzenia mobilne, ładowarki czy sprzęt audio. W planach ma także inwestycje w kategorie lifestyle’owe, obejmujące akcesoria, urządzenia domowe czy elektronikę samochodową.
Produkty Baseus można znaleźć w dużych sieciach i na platformach handlowych, takich jak Media Expert, RTV EURO AGD, Komputronik, Allegro czy x-kom.
Najnowsze Komentarze