Marvel’s Spider-Man 2 został zaprezentowany podczas wczorajszego panelu na San Diego Comic-Con, którego kulminacją był nowy, oszałamiający zwiastun przedstawiający Venoma w całej jego symbiotycznej chwale.
Starszy dyrektor narracyjny Insomniac (Jon Paquette), starszy dyrektor artystyczny (Jacinda Chew) i dyrektor gry (Bryan Intihar) byli dostępni, aby podzielić się nowymi szczegółami na temat gry, zaczynając od wprowadzenia samego Venoma. Jon Paquette omówił pokrótce fabułę:
Kiedy zdecydowaliśmy się stworzyć historię o Venomie, wiedzieliśmy, że zmienimy nieco ton. Najlepsze historie o symbiontach służą jako alegoria: Wszyscy mamy w sobie mrok – ale co by się stało, gdybyśmy pozwolili mu przejąć kontrolę? Wraz z wprowadzeniem symbionta do naszej serii, bohaterowie są zmuszeni do walki z ciemnością we wszystkich jej formach. Chcieliśmy zobaczyć, jak się zmieniają, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, i poczuć wpływ, jaki ma to na otaczających ich ludzi. A kiedy Venom przejmuje kontrolę, stają w obliczu prawdziwego niebezpieczeństwa, że mogą stracić siebie i swoich bliskich na zawsze.
Venom zostanie zagrany przez aktora Tony’ego Todda
Jacinda Chew opisała następnie wygląd Venoma w grze:
Nasz Venom został zainspirowany komiksami, ale było tak wiele interpretacji, że fajnie było wybrać to, co pasuje do gry. Ma unikalne podejście do ikony białego pająka i ma anatomię człowieka. Ma również potężne ataki wici, które mogą przybierać różne formy. Wyzwaniem było znalezienie odpowiedniej równowagi między cieczą a ciałem stałym, ponieważ zbyt wodnisty wygląd sprawia, że prezentuje się słabo, a zbyt stały może szybko zmienić go w mackowatego potwora. Venom musi wyglądać jednocześnie potężnie i półpłynnie.
Marvel’s Spider-Man 2 ukaże się na najnowszym PlayStation 20 października tego roku. Wersja PC prawdopodobnie pojawi się w przyszłości, biorąc pod uwagę, że zarówno Spider-Man, jak i Miles Morales zostali ostatecznie przeniesieni z konsoli na PC.
Najnowsze Komentarze