Wyjątkowa współpraca dwóch skrajnie różnych światów – Old Spice oraz Wiedźmina, zaowocowała niestandardową i zaskakującą kampanią.
Fani Wiedźmina być może zadają sobie pytanie, jak bardzo odstręczający musiał być tamten świat – pełen potworów, walk, bez bieżącej wody. Jak wyglądałaby sytuacja, gdyby żele do kąpieli istniały w tamtych czasach? Marka Old Spice postanowiła podzielić się swoją teorią na ten temat, ogłaszając kooperację z uniwersum Sapkowskiego i serwisem Netflix.
Kosmetyki będą dostępne w sprzedaży jeszcze tego lata
Old Spice i Netflix, z okazji premiery trzeciego sezonu serialu, nawiązali współpracę tworząc linię „The Quest of the White Wolf”. Specjalną gratką dla fanów Old Spice była strefa marki na The Witcher Fest – wydarzeniu zorganizowanym przez Netflix z tego powodu, które odbyło się 24 i 25 czerwca w Łodzi. Zwycięzcy biletów mieli szansę przeżyć zaskakujące i niezwykle pachnące doświadczenie, który było odpowiedzią na pytanie: co by było, gdyby najbardziej odpychające postacie z Wiedźmina zaczęły wreszcie dobrze pachnieć?
Najnowsze Komentarze