Na komputerowe wydanie tego interaktywnego horroru z 2015 roku czekało spore grono graczy. Niestety wygląda na to, że nie do końca było warto.
„Until Dawn” skupia się na historii ośmiorga przyjaciół, którzy powracają do położonej na odludziu chaty, gdzie przed kilkoma laty zginęło dwoje ich znajomych. Jak można się spodziewać, tajemnicze siły zadbają o to, by do tytułowego świtu nie dotrwali wszyscy. Tylko od nas i naszych decyzji zależy kto wyjdzie cało z tej nieciekawej sytuacji. Śmiało można to porównać do gier Telltale Games, ale osadzonych w świecie slashera z lat 80.
Pomimo obecności Ray Tracingu, opcja ta wyraźnie nie działa
Gra z pewnością nie jest dla każdego i studio Ballistic Moon liczyło się z tym faktem tworząc wersję na PC. Jednak nawet fani horrorów wstrzymali się z zakupem. Wszystko przez premierowy stan gry. W „Until Dawn” na komputery nie działa chociażby opcja Ray Tracingu – pomimo jej obecności w ustawieniach. Innym problemem jest brak obsługi AMD FidelityFX Super Resolution 3.0 (AMD FSR), pomimo zapewnień twórców, że jak najbardziej jest ona wspierana. Na szczęście chociaż NVIDIA DLSS zdaje się działać.
Port wydaje się być tworzony w pośpiechu. A jako że za jego dystrybucją stoi samo Sony, to można zakładać, że tytuł miał poprawić wyniki finansowe firmy po ostatnich wpadkach. Może potwierdzać to również wysoka cena wynosząca 299 złotych, co wywołało oburzenie nie tylko w naszym kraju, ale również na Zachodzie. Twórcy nie odnieśli się jeszcze do zarzutów, ale miejmy nadzieję, że wkrótce wypuszczą aktualizację z poprawkami. Tytuł dostępny jest na platformie Steam, a jego premiera miała miejsce 4 października.
Minimalne wymagania sprzętowe „Until Dawn” PC prezentują się następująco:
- Procesor: Intel Core i7 4790K / AMD Ryzen 5 1500x lub lepszy
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1660 / Radeon RX 470 lub lepsza z 6 GB VRAM
- Pamięć RAM: 8 GB
- Miejsce na dysku: 70 GB, wymagany SSD
- System operacyjny : Windows 10 lub nowszy, 64-bitowy

Najnowsze Komentarze