Mody potrafią tchnąć drugie życie w starsze produkcje. Cieszy więc informacja, że CD Projekt RED rozpoczyna testy narzędzi modderskich i betę Warsztatu Steam.
Pod koniec ubiegłego roku CD Projekt RED poinformowało, że wprowadzi oficjalne oprogramowanie do modowania tytułu „Wiedźmin 3: Dziki Gon”. Pojawiające się prawie 10 lat po oryginalnej premierze gry narzędzia pozwolą graczom na PC dodawać nową lub edytować istniejącą zawartość z „niemal nieograniczoną swobodą”.
Wersje beta obu udogodnień od CDPR są już dostępne

Studio ogłosiło rozpoczęcie testów nadchodzącego edytora, pozwalając zainteresowanym modderom wypróbować wczesną wersję, aby zebrać cenne opinie. Edytor jest opisywany jako potężny, ponieważ opiera się na tym samym zestawie narzędzi, którego CD Projekt RED używało podczas tworzenia gry. Wszyscy zainteresowani udziałem, którzy posiadają grę, mogą udać się na nowo utworzoną stronę sklepu Steam i kliknąć przycisk „Poproś o dostęp”.
Dostęp do playtestów będzie dystrybuowany partiami. Po otrzymaniu dostępu, Wiedźmin 3 REDkit Playtest pojawi się w bibliotece Steam. Pamiętaj, że edytor będzie wymagał plików gry Wiedźmin 3: Dziki Gon do prawidłowego działania, więc upewnij się, że masz ją również zainstalowaną
CD Projekt RED

Co więcej, studio ogłosiło również pewną niespodziankę. Obsługa Warsztatu Steam również zawita do gry, umożliwiając łatwe pobieranie modów i instalowanie/usuwanie ich bez konieczności korzystania z oddzielnych menedżerów lub przekopywania się przez pliki gry. Gracze „Wiedźmin 3: Dziki Gon” mogą uzyskać dostęp do bety tej funkcjonalności, dołączając do grupy Steam. Następnie we właściwościach gry na platformie pojawi się opcja beta zatytułowana „workshop_test”. Studio nie podało jeszcze oficjalnych dat premiery edytora REDkit, ani wsparcia dla Warsztatu.

Najnowsze Komentarze