Setki przychodzących każdego dnia maili z ofertami od różnorakich firm może irytować. Google chce pozbyć się problemu, ułatwiając rezygnację z subskrypcji.
Gmail stał się kwintesencją aplikacji do wysyłania wiadomości e-mail. Biorąc pod uwagę, że jest to domyślne konto używane na urządzeniach z Androidem, jego znaczenie jest znacznie większe, niż niektórzy mogą sądzić. Jednak sporym mankamentem, podobnie jak w innych usługach pocztowych, są trudne do pozbycia się reklamy.
Funkcja z pewnością poprawi jakość używania poczty
Obecnie zawsze istnieje opcja rezygnacji z subskrypcji otrzymywanych wiadomości e-mail, ale dedykowany temu przycisk jest znacznie mniejszy niż to, do czego większość ludzi jest przyzwyczajona. Przy większej rozdzielczości ekranu jest on jeszcze trudniejszy do zauważenia. Na szczęście Gmail to zmienia i wprowadza znacznie większą i bardziej widoczną funkcję, która pomoże pozbyć się wszelkich e-maili marketingowych.
Jak widać na zdjęciu powyżej, nowy przycisk jest wystarczająco duży, aby można go było zauważyć nawet na większych wyświetlaczach. Funkcja znalazła się już w najnowszej wersji aplikacji, ale ta nie jest dostępna dla wszystkich. Oznacza to, że część osób będzie musiała poczekać na nową funkcjonalność, ale w przypadku Google nie powinno to być długo.
Najnowsze Komentarze