Studio Starbreeze, odpowiedzialne za serię Payday, pracuje nad grą w uniewrsum Dungeons and Dragons. Premiera planowana jest wstępnie na 2026 rok.
Producent, który jest najbardziej znany z serii pierwszoosobowych symulatorów włamań ogłosił ofcijalnie swoje plany stworzenia gry opartej na uniwersum fantasy Dungeons and Dragons. Nie powinniśmy jednak spodziewać się tytułu wcześniej niż w 2026 roku.
Czy czekają nas włamy w Neverwinter i Wrotach Baldura?
W komunikacie prasowym Starbreeze oświadczył, że będzie pracować nad produkcją nowej gry w uniwersum D&D, na licencji jej właścicieli Wizards of the Coast. Szczegóły na temat tytułu, o wewnętrznym kryptonimie Project Baxter, jest jednak w tym momencie niewiele.
Studio zapowiedziało, że do stworzenia gry wykorzysta silnik Unreal Engine 5 i będzie ona multiplatformowa, a także ma „opierać się na charakterystycznych dla gier Starbreeze zasadach kooperacyjnego trybu wieloosobowego i dożywotniego wsparcia poprzez model gry-usługi”.
Trudno wyobrazić sobie lepszą parę niż Dungeons & Dragons i Starbreeze – obie gry opierają się na kooperacji, doświadczeniach napędzanych przez społeczność oraz nieskończonej regrywalności. Patrząc na potencjalne franczyzy dla naszych przyszłych projektów, Dungeons & Dragons zawsze znajdowało się na szczycie listy i jestem niesamowicie szczęśliwy, mogąc ogłosić wykorzystanie właśnie jej. Chcę podziękować Wizards of the Coast za bycie tak wspaniałym partnerem. Prace nad grą idą pełną parą i cieszymy się, że w 2026 roku będziemy mogli dostarczyć niesamowitą przygodę akcji w uniwersum Dungeons & Dragons.
Tobias Sjögren, CEO Starbreeze
Starbreeze wypuściło PayDay 3 jesienią tego roku, ale początkowo gra cierpiała z powodu problemów z serwerami, które uniemożliwiły wielu graczom rozgrywkę. Problemy te zostały w końcu naprawione, a studio ujawniło długą listę zawartości popremierowej, która obejmie między innymi aktualizację grafiki, a także cztery płatne pakiety DLC.
Najnowsze Komentarze