NVIDIA zdradziła dziś, że DLSS 3 będzie dostępny w Lost Soul Aside. Gra powstająca w UltiZero Games ujawniła swoją współpracę z Zielonymi w najnowszym zwiastunie.
Obecnie nie jest jasne, czy ray tracing będzie również dostępny w Lost Soul Aside. Omawiana gra wciąż nie ma daty premiery, ale będzie dostępna na komputery stacjonarne i konsole Sony PlayStation 5. Niestety wersja na PlayStation 4 została najwyraźniej porzucona.
Coraz więcej produkcji stawia na technologię Zielonych
NVIDIA DLSS 3 pojawi się również w niezależnej grze przygodowej DESORDRE: A Puzzle Game Adventure. Gra opracowana przez SHK Interactive (wcześniej znane z TIME BREAKER) zostanie zaktualizowana do wersji Unreal Engine 5.2, dodając nie tylko DLSS 3, który zapewnia średni wzrost wydajności o x3,6 przy 4K z włączonymi maksymalnymi ustawieniami (według NVIDII), ale także optymalizację NVIDIA RTX Direct Illumination (RTXDI) i Shader Execution Reordering (SER) dla ray tracingu. Deweloper DESORDRE omówił wszystkie te ulepszenia w niedawnym poście na Steam.
NVIDIA przedstawiła również kilka aktualizacji dotyczących gier wykorzystujących DLSS 2. Baldur’s Gate 3 zadebiutuje wkrótce z DLSS 2 (który zapewnia 93% średni wzrost wydajności dla układów GeForce RTX 40, umożliwiając zabawę w 4K przy 60+ klatkach na sekundę na kartach graficznych RTX 4060Ti i wyższych) i obsługą DLAA.
Użytkownicy GeForce NOW na poziomie Priority i Ultimate mogą również korzystać z DLSS 2 i DLAA w BG3. Najwyższy poziom, zasilany przez sprzęt klasy RTX 4080, może zapewnić grę w 4K i 120FPS za pośrednictwem chmury, jeśli tylko nasze urządzenie jest kompatybilne.
Najnowsze Komentarze