Niedawno zauważono nowy logotyp Apple zarejestrowany w Nowej Zelandii. xrOS wskazuje na jeden z najbardziej ambitnych produktów Apple do tej pory.
Warto zauważyć, że przeciwieństwie do znaku towarowego, logotyp jest używany jako stylizacja marketingowa. Sam xrOS jako trademark ostał zgłoszony wcześniej w tym roku za pośrednictwem firmy fasadowej (Deep Dive LLC) należącej do Apple i nic dziwnego, że przed premierą zestawu VR, ten sam znak słowny został zgłoszony przez ten sam podmiot.
Apple rozważało również „realityOS” jako nazwę, ale wygląda na to, że wybrano xrOS
Termin xrOS dobrze pasuje również do innych znaków firmy z Cupertino, takich jak iOS, macOS, iPadOS, tvOS i watchOS, w tym sensie, że jest krótki i będzie łatwy do zauważenia i rozpoznania przez konsumentów. Nazwa systemu operacyjnego prawdopodobnie odnosi się do „rozszerzonej rzeczywistości” (eXtended Reality) , pokazując, że Apple zamierza zintegrować zarówno treści AR, jak i VR.
Oprócz xrOS, Apple ma inne zarejestrowane znaki towarowe, takie jak „Reality Pro”, która jest podobno nazwą zestawu AR, a także „Reality Processor”. Według różnych doniesień, zestaw zostanie zaprezentowany podczas wystąpienia WWDC w czerwcu tego roku, zapewniając bliższe spojrzenie na jeden z najbardziej ambitnych produktów Apple do tej pory.
Najnowsze Komentarze