O tym, że wszechobecne serwisy społecznościowe mogą być przyczyną szeregu problemów mówi się już od dłuższego czasu. Azjaci również chcą wtrącić do tematu swoje trzy grosze.
„Labyrinth” („Meikyū no Shiori”) to animowany film kinowy, mający zadebiutować w styczniu 2026 roku. I chociaż może się wydawać, że będziemy tu mieć do czynienia ze standardową dla Japończyków produkcją z młodymi dziewczętami i wartką akcją, to twórcy obiecują coś zgoła innego. Produkcja ma przedstawić widowni zagrożenia płynące ze zbytniego przywiązania do social mediów, a zwłaszcza z coraz popularniejszego kreowania swojego „drugiego ja”.
Na razie brak informacji o debiucie w kinach na Zachodzie

Historia skupi się na postaci Shiori Maezawy, zwykłej licealistki trochę zbyt mocno przywiązanej do swojego smartfona. Ale jeden drobny wypadek, w którym jej urządzenie ulega uszkodzeniu, sprawia, że wszystko ulega diametralnej zmianie – dziewczyna zostaje bowiem wessana do pustego, równoległego świata. Kiedy sprawdza telefon, znajduje na swoich kontach w mediach społecznościowych zdjęcia, których nie pamięta. Aby powstrzymać swoje drugie ja przed wymknięciem się spod kontroli, Shiori będzie najpierw musiała znaleźć sposób by opuścić to dziwne miejsce.
W produkcji „Labyrinth” udział biorą reżyser Shōji Kawamori („Ghost in the Shell”, „Cowboy Bebop”) oraz scenarzysta Taichi Hashimoto („Speed Grapher”, „Listeners”). Risa Ebata („Macross Frontier”, „Cyberteam in Akihabara”) zajmuje się projektem postaci, a nad wszystkim czuwa studio SANZIGEN. Anime nie będzie bazować na żadnej istniejącej franczyzie – oparto je na całkowicie nowym pomyśle. Na tę chwilę brak jest informacji o premierze na Zachodzie.

Najnowsze Komentarze