Karlach z piłą mechaniczną? Astarion w stringach? Lae’zel w zbroi Dartha Vadera? Wszystko jest możliwe, gdy w grę wchodzą tworzone przez społeczność modyfikacje!
Faerûn może się mocno zmienić, gdy do „Baldur’s Gate 3” zawita oficjalna obsługa tworzonych przez graczy modyfikacji. Larian Studios ogłosiło, że oficjalna obsługa modów będzie wdrażana etapami, począwszy od zamkniętej wersji alfa, przez zamknięte testy beta w lipcu 2024 roku, a skończywszy na oficjalnej premierze aktualizacji 7 we wrześniu 2024 roku. Fazy testów dadzą społeczności wystarczająco dużo czasu na przetestowanie nowych narzędzi moderskich przed udostępnieniem ich na PC i konsolach.
Premiera aktualizacji przewidziana jest na 7 września 2024 roku
Modyfikacje zostaną poddane sprawdzeniu przed pojawieniem się na konsolach. Podczas gdy gracze PC będą mieli dostęp do pełnego zestawu narzędzi do tworzenia modów i będą mogły być one tworzone, pobierane i dodawane bez korzystania z oficjalnej przeglądarki, gracze konsolowi będą mogli bawić się tylko z tymi oficjalnie zatwierdzonymi przez Larian.
Patch 7 nie tylko wprowadzi narzędzia do obsługi modów. Będzie on również zawierał znaczące aktualizacje zawartości gry, w tym ulepszone złe zakończenia, mnóstwo drobnych dodatków narracyjnych i poprawki błędów. Poza wrześniową premierą aktualizacji, Larian zapowiedziało również, że planuje dodać tryb crossplay i tryb fotograficzny.

Najnowsze Komentarze