Czeski deweloper Warhorse Studios przygotowywał sequel lubianego RPG w wielkiej tajemnicy, dopóki nie był prawie gotowy. Teraz nadszedł czas, by się nim pochwalić.
Fantastyczne wieści! „Kingdom Come: Deliverance II” ukaże się jeszcze w tym roku na PC (za pośrednictwem platformy Steam) oraz na konsolach Sony PlayStation 5 i Microsoft Xbox Series S|X. Po informacji jaką dostaliśmy w zeszłym tygodniu, dotrzymano obietnicy i faktycznie pochwalono się dużą ilością szczegółów na temat gry.
Premiera Kingdom Come: Deliverance II nastąpi w 2024 roku

„Kingdom Come: Deliverance II” ma być znacznie większą produkcją niż część pierwsza. Przerywników filmowych będzie niemal dwukrotnie więcej, rozmiar świata również został podwojony, a sama historia będzie dłuższa i bardziej epicka. Warto nadmienić, że przyjdzie nam w produkcji zwiedzać region zwany Czeskim Rajem, jego perełkę architektoniczną w postaci zamku Trosky, kopalnię srebra oraz miasto znane jako Kutná Hora.

Jeśli chodzi o historię, niema tutaj zaskoczenia – ponownie wcielimy się w Henryka. Fani pierwszej gry poczują się jak w domu, ponieważ jest to bezpośrednia kontynuacja historii, ale fabuła została napisana w taki sposób, aby ułatwić nowym graczom zapoznanie się z serią. Bohater nadal szuka zemsty za morderstwo swoich rodziców i ostatecznie wystąpi przeciwko Zygmuntowi Luksemburskiemu, znanemu również jako Czerwony Lis – królowi Węgier, a później władcy Świętego Cesarstwa Rzymskiego. Co nie bez znaczenia, wszystko to otrzymamy w polskiej wersji językowej – jednak bez dubbingu.

Warhorse Studios obiecuje, że decyzje podejmowane przez graczy w znaczący sposób będą miały wpływ na świat gry oraz samego Henryka. Wszystko, co zrobimy, zostanie zarejestrowane, postacie niezależne to zapamiętają, a system przestępczości odpowiednio zareaguje. Główny projektant Prokop Jirsa powiedział:
Kingdom Come: Deliverance II przypomina stare, dobre gry RPG. Zawsze zaskoczy cię, co możesz, a czego nie możesz zrobić. Na przykład, gdy jesteś pijany i nagi, ludzie komentują to na ulicy, a teraz możesz również odpowiedzieć: „Oh, przykro mi”, albo „Spieprzaj, człowieku”.
Prokop Jirsa
Produkcja jest nadal tworzona przy pomocy CryEngine, podobnie jak oryginał, co jest stosunkowo nietypowe w erze zdominowanej przez Unreal Engine i Unity. Mimo to, to co możemy zobaczyć w zwiastunie i opublikowanych zrzutach ekranu z pewnością wygląda świetnie. Więcej informacji zostanie zapewne ujawnionych na tegorocznych targach Summer Game Fest 2024 oraz Gamescom 2024.

Najnowsze Komentarze