Ten niezwykle popularny bullet hell doczeka się lokalnego trybu kooperacji już 17 sierpnia, w darmowej łatce przygotowanej przez twórców.
Dzięki aktualizacji można będzie kontynuować grę ze swojego starego zapisu i dodawać dodatkowych graczy na ekranie wyboru postaci przed rozpoczęciem poziomu. Opcja pozwoli na zaproszenie do 3 lokalnych znajomych i zagrania w całą sagę Vampire Survivors, bez wykluczenia żadnej z postaci, broni czy DLC. Zasadniczo, cała gra otrzymuje w pełni opcjonalny tryb lokalnej kooperacji.
Nowy patch może tchnąć odrobinę świeżości do gry
Twórcy podzielili się również bardziej szczegółowymi informacjami dotyczącymi rozgrywki:
- Każda postać może zostać wybrana tylko przez jednego gracza, uczestniczenie w jednej rozgrywce kilku takich samych bohaterów nie jest możliwe. Podobnie jak w trybie dla jednego gracza, po rozegraniu etapu można wybrać nowe postacie;
- Awansowanie działa nieco inaczej w trybie kooperacji. Pasek doświadczenia pozostaje taki sam, ale gracze awansują na zmianę. Jeśli jeden z towarzyszy przedwcześnie zakończy grę, jego poziom zostanie przeniesiony na kolejnego gracza;
- Mówiąc o przedwczesnym końcu, jeśli jeden z twoich towarzyszy umrze, zamieni się w trumnę. Z czasem ożyje, pod warunkiem, że trumna nie zostanie przejęta przez wrogów;
- Jak zawsze wybór broni będzie możliwy podczas awansu, ale jej ilość jaka może znaleźć się w naszym posiadaniu zależy od liczby graczy. Im więcej, tym mniej broni możemy zdobyć;
- Nowy tryb nie oznacza nowych osiągnięć, pozwala natomiast odblokować stare, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś;
- Rozgrywka nadal będzie toczyć się na jednym ekranie, należy uważać aby nie pozostawiać sojuszników poza nim;
- Pojawi się nowy przedmiot – Amulet Przyjaźni. Pozwoli on na podniesienie poziomu broni u jednego wybranego gracza.
Twórcy mówią, że tryb dla wielu graczy został wprowadzony z dwóch powodów. Pierwszym są naciski i pytania społeczności, która jest nim wyraźnie zainteresowana. Drugim jest… tytuł gry. Podobno nazwa, w której występuje liczba mnoga na tyle przeszkadzała developerom, że ci zdecydowali się na wprowadzenie kooperacji.
Najnowsze Komentarze